środa, 2 maja 2012

The Little Prince- wydanie brytyjskie

W maju 2011r. sprawy służbowe zawiodły mnie do Brukseli. Nie przepadam za tym miastem, bo jest drogie, brudne i ogólnie nieprzyjazne, ale z drugiej strony mam tam kilkoro dobrych znajomych, więc mimo wszystko cieszyłam się na ten wyjazd. Zaraz pierwszego dnia spotkałam się z B., przyjaciółką jeszcze z czasów studenckich, która w Brukseli mieszka od kilku lat. Pochodziłyśmy sobie po mieście, pogadałyśmy o wszystkich możliwych sprawach, wpadłyśmy na przepyszne lody i na koncert chóru- mnóstwo atrakcji jak na jedno popołudnie! Podczas spaceru B. pokazała mi małą księgarnię angielskojęzyczną, oczywiście zamkniętą, bo była niedziela. Księgarnia znajdowała się jakieś trzy przecznice od mojego hoteliku, więc następnego ranka potruchtałam tam, aby przejrzeć zawartość półek z książkami dla dzieci i młodzieży. Przeczucie mnie nie myliło- udało mi się odkryć wydanie brytyjskie, którego wcześniej nie miałam, natychmiast zatem dokonałam jego zakupu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz