sobota, 21 kwietnia 2012

Malý Princ- wydanie słowackie

Pod koniec września 2010r. byliśmy organizatorami konferencji dla ludzi z kilkunastu krajów. Konferencja miała dla nas sporą wartość merytoryczną, ale zależało nam także na budowaniu relacji osobistych, bo z tymi ludźmi współpracujemy na co dzień, choć nie zawsze bezpośrednio. Wieczorami odbywały się zatem regularnie „spotkania integracyjne” w większym lub mniejszym gronie. Podczas jednego z tych spotkań pochwaliłam się moją rosnącą kolekcją. Kolega I. ze Słowacji zaoferował przysłanie mi ich wersji książki. Nie do końca wzięłam sprawę poważnie, bo był to już zaawansowany etap wieczoru ;-) ale I. dotrzymał słowa, i to w ekspresowym tempie! Już po tygodniu otrzymałam przesyłkę ze Słowacji z pięknym egzemplarzem książki „Malý Princ”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz