sobota, 21 kwietnia 2012

Regulus- wydanie łacińskie

Ten egzemplarz uzyskałam banalnie, latem 2010r. przez księgarnię internetową, choć nie obyło się bez komplikacji. Linka do księgarni podesłała mi koleżanka K. Mieli w ofercie naprawdę sporo języków, aż ciężko się było zdecydować. Najpierw zamówiłam wersję arabską, wychodząc założenia, że tam raczej się nie wybiorę, więc osobiście zakupu nie dokonam. Dokonałam przelewu i czekałam. Po kilku tygodniach status zamówienia nadal brzmiał „oczekuje na realizację”, więc zaczęłam wysyłać zaniepokojone maile. Po jakimś czasie uzyskałam odpowiedź, że nie da się sprowadzić książki arabskiej, ale jeśli chcę, to mogę sobie wybrać inną wersję językową. W pierwszej chwili chciałam im odpisać coś niemiłego, ale machnęłam ręką i wybrałam wersję łacińską, bo tej także nie kupię w kraju pochodzenia ;-) I w ten oto sposób „Regulus” stał się częścią mojej kolekcji. (nota bene-  księgarnia wersji arabskiej nadal nie usunęła z oferty!)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz